Luukku XIII: Pikachu-lapaset



Voi kamaluus mitä oikein löysin koneen pohjilta :-D. Olkoon tämä siis luukku 13. kerta oikein perjantai 13. päivä on oikea kamaluuksien päivä, niin julkaisen sitten tällaisen hirvityksen itsestäni vuosien takaa. Olen ehkä 15??
Mutta minä en ole siis pää-asia! Vaan PIKACHU-LAPASET. Tein ne itse, en tosin itselleni vaan yhdelle pojalle, siksi ne ovat noin isot mun käsissäni.


Living in the Moving Forestin 23-vuotias ylläpitäjä, jolla on aina liikaa hommaa ja liian vähän kahvia.

Next PostUudempi teksti Previous PostVanhempi viesti Etusivu

12 kommenttia:

  1. Älä nyt! Noi lapasethan on ihanat. :D Ja sä näytät myös nätiltä! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahahaha kyllä kuudessa vuodessa on tullut aika lailla eroa tähän tyyppiin hahaha. Lapaset on kyllä mustakin siistit!

      Poista
  2. Oot hyvin osannu tehdä noi lapaset :)

    VastaaPoista
  3. Ohhoh, onpas ollut varsin onnekas jos tuollaiset on sinulta saanut *kade*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lapaset on automaattinen joululahja, minkä annan poikaystäville :-DDDD. Näihin lapasiin sai hyvin vähän extraa tuolla Pokémon-teemalla.

      Poista
  4. Olet tässä ihan saman näköinn kuin oma pikkusiskoni, joka on nyt 15 :D Kummaa.
    Hienot lapaset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika traumaattinen kuva hahaha olen kyllä muuttunut aika huisasti noista ajoista. Jännää. Ja kiitoksia!

      Poista
  5. Hei eihän tää vetele! Missäs mun pikachu-lapaset menee!? :o tahon! :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäiskö järjestää Pikachu-lapaset giveaway blogissa :O

      Poista
  6. Uskomattoman hienot! Mistä noita voi tilata :D? Ei vaan arvostan käsitöitä osaavia :) Itellä kun taidot rajottuu vaan piirtämiseen x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tietty jos ihmisiä kiinnostaa, niin tällaisiahan voisi alkaa jakaa giveawayna blogissa, koska mulla on niin kivasti kivoja seuraajia...!

      Poista

Hei taskuhirviö! Jätä kommentti, kiitos!