JOIN AVENUE RAGE!!!!!!!!!

Mulla on ihan totta kirjoitteluaiheet vähissä. Toisaalta tietty voisin aina jatkaa animemaratonia, mutta ei oikein ole sellainen fiilis ja lempipokékirjoittelukaan ei nyt nappaa... Ehdottakaa jotain, mistä haluatte lukea :DDD


Koska ette ihan taatusti halua lukea tästä, hahaha! MITEN VOI OLLA, ETTÄ TÄNÄÄNKIN ONNISTUIN SAAMAAN MUKAMAS VAIN YHDEN TAVARAN, JOKA EI OLLUT HARD STONE?????! Sentään tuo vehje, jonka noiden kovien kivien lisäksi satuin saamaan, oli onneksi vähän harvinaisempi ja meikälle erityisen käytännöllinen Electizer.
Ärsyttää suunnattomasti, kun kaikkia kamoja ei voi saada tuolta yhdeltä museo-hyypältä tai sitten yhdeltä sellaiselta shopkeeperiltä, ehehehehei, kun nekin myyjät on jaettu joihin eri kategorioihin että tämä minun Janus museomieheni jakelee mulle muun muassa vain Fire-, Leaf-, Sun- ja Shiny Stoneja, kun taas jos haluaisin museosta Dawn Stonen, niin minun pitäisi laittaa Avenuelle vielä toinenkin museotyyppi.

Onneksi voi vaihtaa Blackista ja Whitesta, muuten en alkaisi :D.

PS. Arvatkaa vaan, olenko vieläkään törmännyt siihen Dunspraceen tässä pelissä.


Living in the Moving Forestin 23-vuotias ylläpitäjä, jolla on aina liikaa hommaa ja liian vähän kahvia.

Next PostUudempi teksti Previous PostVanhempi viesti Etusivu

12 kommenttia:

  1. Joku neuvoi tallentamaan tuon museotyypin edessä niin voit käydä läpi kaikki nuo jutskat ja pistää muistiin mistä ei tule Hard Stoneja, pysyvät samoina resettämisestä riippumatta.
    Mua huvittaa noiden muutaman Join Avenue-tyypin nimet, Arhippa ja Arpo kuulostavat melkeinpä suomalaisilta :D Ja nurseryn pitäjäksi mulla päätyi sellainen kalju Krokorok-jengiläinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa, ihan hyvä vinkki! Mutta liian vaivanloista mulle oon laiska :DDD. Mulla on muutenkin White2:ssa muuten ihan liikaa rahaa! Sitä vaan tulee koko ajan jostain huuuur. Ja samaten noita hemmetin Hard Stoneja.
      Oon kanssa huomannut saman! Siellä on myös Anneli, Janette, Anselmi ja Ainikki :DDD. Mulla on sellanen Hiker nurseryssä!

      Poista
  2. Voi hittolainen, kuulostaa yhtä rasittavalta kuin tiettyjen tavaroiden etsiminen Secret Baseen P/D/Pt:ssä. Tietyillä tavaramyyjillä on eri kamat eri hinnoilla ja ansatyypitkin ovat erit. Ei voi koskaan muistaa, missä ne ovat ja sitten pitää etsiä koko alue läpi vain yhden aseen tai tavaran vuoksi. Voiko rasittavampaa tekemistä pelissä ollenkaan?

    Hyvä kakkonen etsimisessä on Shard-> Berry-vaihtohenkilöt HG/SS:ssä. Ainakaan en itse koskaan muista, mitä he antavat ja sitten saa manata peliä, että miksi annoit minulle väärän marjan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaah, niin joo vanhat kunnon Secret Baset. Ne oli ihan takapuolesta, kun RSE-peleissä ne oli oikeesti hauskoja ja kivoja, mutta hnnghgh DPPt:ssä ne oli jo ihan tyhmiä. Ja joo, Join Avenue on kyllä yksi oikea :((.

      Tässä pelissä ainakin shardeja tulee ihan riittämiin, samaten Heart Scaleja on enemmän kuin sietää. Saisi olla muissakin peleissä!

      Poista
  3. Join Avenue on yllättävän koukuttava mesta, mutta tuo on totta vie mälsää, että vain osalta kaupanpitäjiltä saa tiettyjä tavaroita/palveluita >:( Ja kun tila on niin rajoitettua! Haluaisin jokaista mahdollista kauppaa enemmän kuin yhden... Nyt minulta tosin löytyy kaksi tuommoista museotyyppiä, mutta toisen tilalle tulee sitten Nursery, kunhan saan rankin tarpeeksi korkealle. Mutta eipä niiltä kummaltakaan tule kuin mokomia Hard Stoneja! Ärrinmurrin.

    Sekin vielä, kun pitäisi avata 50 kauppaa, jotta saisi kaikki teemaan liittyvät mitalit (PokéDexin täytön jälkeen prioriteetit on nyt mitalien keräämisessä)!! En halua luopua yhdestäkään kaupastani enää, kun ne on vaivalla saatu täyteen kukoistukseensa. Damn.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua Join Avenue ärsyttää ihan pirusti, mutta silti joka aamu tyyliin heti herätessä täytyy käydä Join Avenuella antamassa niitä suosituksia ihmisille ja katsoo mitä museosta löytyy.

      Noi mitalitkin, hrrhghghgh. Mulla on pian kaikki kaupat rankilla 10, jonka jälkeen saan mojovan alennuksen. Täytyy pian varmaan luopua jostain kaupasta ja ottaa uusi tilalle. Varmaan otan uuden tuollaisen museo-homman ja koetan saada uusia kamoja, etenkin evoluutiokiviä.

      Poista
  4. Jos on max 8 kauppaa ja ottaa uuden, pysytyykö itse valitsemaan mikä kaupoista menee pois vai meneekö se randomilla. Ois kiva tietää, ku ei ite halua menettää hyviä kauppoja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista

Hei taskuhirviö! Jätä kommentti, kiitos!