Rhyhorn

Anorith ja Armaldo-kirjoituksessa tulin viitanneeksi, että näin aluksi kyseiset pokét ihan päin honkia. Tässä tulee toinen sellainen. Tämäkin näköerehdys liittyy silmiin, tällä kertaa Rhyhornin silmiin.


Rhyhorn oli ensimmäisiä TCG-kortteja, jotka sain. Ensimmäisestä korttiboosteristani nimittäin peräisin. Sain äitini pitkän maanittelun jälkeen ostamaan Jungle-setti boosterin, kun jouduin menemään isovanhempieni luokse kylään (huom. jouduin, minua on täytynyt lahjoa :D). Siitä lähtien luulin oikeasti, että Rhyhornin silmät ovat nuo harmaat läikät tuolla. Tajusin oikeiden silmien sijainnin joskun 13-vuotiaana.



Living in the Moving Forestin 23-vuotias ylläpitäjä, jolla on aina liikaa hommaa ja liian vähän kahvia.

Next PostUudempi teksti Previous PostVanhempi viesti Etusivu

7 kommenttia:

  1. Hahhahaa :D Siinä meni Rhyhorninkin uskottavuus.

    VastaaPoista
  2. Hahaha, tämä on kyllä outo juttu, en pysty näkemään noita harmaita läikkiä silminä vaikka yrittäisin:D Kai mun päähän on vaan iskostunut niin voimakkaasti se, että ne silmät ovat siellä missä ovatkin.

    VastaaPoista
  3. En minäkään pysty enää millään näkemään tuota Rhyhornia tuolla tavalla, mitä joskus lapsena :-D. Miettikää, mikä shokki mulle oli, kun lopulta VUOSIEN jälkeen tajusin että koko pokémonhan on ihan eri näköinen kuin luulin...

    VastaaPoista
  4. Mä luulin todella pitkään että sellainen mötikkä kuin Metapod on ihan erinäköinen mitä olin kuvitellut! Metapodhan on vähän kuunsirpin muotoinen? No, mä sitten ajattelin pienenä, että sen metapodin selässä oleva pieni möykky/kulma/terävä juttu ei olekaan mikään uloke sen selässä, vaan pokémonin nenä! :D haha! luulin että se oli semmonen kuunsirppi jolla oli silmät ja kolmiomainen terävä nenä. Vasta joskus 15-vuotiaana suunnilleen tajusin, että pokémonin katsoessa eteenpäin, se möykky onkin sen selkäpuolella eikä päinvastoin. Moi mua tyhmää! xD

    VastaaPoista
  5. Tässä vielä muuten kuva siitä Metapodista, eli siis mä luulin että Metapod näyttää tuolta vasemmanpuoleiselta tyypiltä, vaikka oikeastihan se on tuo oikeanpuoleinen, eikö? :D

    http://img256.imageshack.us/img256/5650/metapodmysmr2.png

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Voin lohduttaa, että aika monet ovat varmaan edelleen hämmentyneitä Metapodista :D!! Mäkin itse asiassa peleissä melkein poikkeuksetta edelleen hahmotan sen juuri tuollaiseksi, että tuo selän hassu nikama olisi sen nenä. Ashin Metapod tosin hiukan valaisi aikoinaan asiaa, mutta pelien spritet kyllä hämäävät hurjasti edelleen!

      Kiiiitos hauskasta kommentista :DD!

      Poista
    2. Hah! Eipä kestä. :D
      Ja mulla taisikin juuri käydä niin, että olin nähnyt sen jakson jossa on Ashin Metapod joskus pienenä, niin katsoin sen sitten uudelleen vasta joskus paljon vanhempana, jolloin tajusin että Metapodin kuuluukin olla niin päin!

      Poista

Hei taskuhirviö! Jätä kommentti, kiitos!